Data e postimit: 2014-12-21 12:43:54
Lexime: 4452
libri
Lloji: Tekst vleresues
Tema: libri
Autori: nita nita
Shkolla: abdullah krashnica presheva
Klasa: 5/2
Qyteti: koretin-kamenice
E-mail: nita-leo@hotmail.com


sa shume e dua
une librin tim
cdo dite ne dore
e marr me gezim

edhe ne shtrat
te fle kur shkoj
me liber nen jastek
embel enderroj

Vepra te ngjashme
Autori: Markela Marra · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Sa shume endrra qe kam, ne kete mendjen time. Enderroj ti plotesoj ne te ardhmen time. Enderroj te behem aktore, si Angelina Jolie. Te kaloj ne tapetin e kuq e me fansat te beje fotografi. Enderroj te behem modele, qe ne sfilata te sfiloj. Dh...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Dituria
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber ne dore. Kur une mbarova nje faqe dhe kalova ne faqen tjeter, ajo me shikoi mua dhe shfletoi edhe ajo te dukes sikur po lexonte. Une lexoja proza ndersa a...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi veten time
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e njeriut,te cilit I eshte dhuruar ky margaritar shumefaqesh…Jam duke shfletuar,faqe,kapituj e pas nje leximi te gjate 15-vjecar,arrij te kapitulli “adol...
Autori: sara · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria ndaj nenes
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , gezimesh me solli ne jete . ku ka qene e para qe me ka ndjer rrahjet e zemres .E para qe me ka fshire lotin e par ,ku mes lotesh i kam dhuruar buzeqeshjen ....
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri im
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella. Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: Kujtime kuqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Behet fjalë per Lirin e Kosoves
Ne kete liber behet fjalë per lirin e kosoves Prandaj per te jetuar ne liri shume djemë te Ri luftuan dhe derdhen gjaku ne tyre Qe sot Te jemi te lirë. Shume nena humben djemt ,shume femij Humben prinderit por tani u Ben 6 Vjet Qe Jemi te lire p...
Autori: Neri Harkel · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
nje liber qe nuk do ta harroni shume shpejt nje liber qe do te mbetet ne mendjen tuaj shume gjate ndoshta dhe pergjithmone




Komentet e fundit!

Emri: nita nita
Email: nita-leo@hotmail.com
Komenti: unë jam një fillestare por besoj se poezit e mia do të jen edhe më të mira

Emri: arta
Email: arta_klaiqi@hotmail.com
Komenti: te lumte!!!Si fillestare qe je kjo poezi eshte shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com